"Məhz öz coğrafi mövqeyimizə görə biz bütün rabitə vasitələrini inkişaf etdirmək və qlobal informasiya sistemi yaradılmasında irəliləyişi təmin etmək üçün misilsiz imkanlara malikik"

Heydər Əliyev

"İnsanların işləməsi, fəaliyyət göstərməsi, dövlət orqanlarının, ayrı-ayrı özəl qurumların, hər bir təşkilatın səmərəli işləməsi üçün rabitə indi çox mühüm bir vasitədir"

Heydər Əliyev

"Rabitəçilərin vəzifəsi bütün rabitə növlərinin, xüsusən telefon rabitəsinin iş keyfiyətini daha da yüksəltməkdən, əhalinin ehtiyac və tələbatına daha çox fikir verməkdən ibarətdir"

Heydər Əliyev

"Son illər Azərbaycanda rabitənin inkişafı sürətlə gedir və aparılan işlər, əldə olunan nəticələr təqdirəlayiqdir"

Heydər Əliyev

"İndiki zamanda rabitə hər bir insan üçün ən çox lazım olan bir vasitədir"

Heydər Əliyev

Meta AI ayrıca süni zəka tətbiqi qismində istifadəyə verilib

Meta, Meta AI-ni WhatsApp, Instagram, Facebook və Messenger-ə inteqrasiya etdikdən sonra indi ayrıca bir süni zəka tətbiqi kimi istifadəyə verib. Bu tətbiq çərşənbə axşamı Meta-nın LlamaCon tədbirində təqdim olunub və istifadəçilərə Meta AI-ya ayrıca bir tətbiq vasitəsilə giriş imkanı verir - bu, ChatGPT tətbiqi və digər süni zəka köməkçi tətbiqlərinə bənzəyir. İstifadəçiləri cəlb etmək üçün Meta OpenAI və Anthropic kimi şirkətlərdən fərqli cəhətlərindən istifadə etməyə çalışır - Meta illər ərzində Facebook və ya Instagram-da paylaşdığınız məlumatlar əsasında sizin kim olduğunuz, nələri sevdiyiniz və kimlərlə ünsiyyətdə olduğunuz barədə artıq təsəvvürə malikdir.

Şirkətin verdiyi məlumata görə, Meta-nın AI tətbiqi fərqlənir, çünki o, “Meta məhsullarında paylaşdığınız məlumatlara” - məsələn, profilinizə və qarşılıqlı əlaqədə olduğunuz məzmunlara - əsaslana bilir. Siz həmçinin gələcək söhbətlər üçün Meta AI-yə haqqınızda daha çox məlumat verə bilərsiniz - məsələn, süni zəkaya laktoza dözümsüz olduğunuzu bildirə bilərsiniz və o, növbəti tətilinizdə sizi pendir və şərab dequstasiyasına getməyi tövsiyə etməzdən əvvəl bunu yadda saxlayar. Lakin hər bir süni zəka məhsulunda olduğu kimi, istifadəçilər Meta-nın çat-botları ilə paylaşdıqları məlumatlardan necə istifadə edə biləcəyinin fərqində olmalıdırlar. Meta, əsasən, reklam hədəfləmə biznesini dəstəkləmək üçün özünün geniş istifadəçi məlumat bazasına güvənir və bu sahə şirkətin gəlirinin əsas hissəsini təşkil edir.

Meta-nın süni zəka tətbiqi həmçinin Discover adlı bir lent təqdim edir, burada istifadəçilər süni zəkadan necə istifadə etdiklərini dostları ilə paylaşa bilərlər. Demo görüntüsündə Meta, bir istifadəçinin süni zəkadan onu 3 emoji ilə təsvir etməsini istədiyini və sonra bu nəticəni dostları ilə paylaşdığını göstərir. İstifadəçinin Meta AI ilə qarşılıqlı əlaqələri yalnız onun istəyi ilə bu ləntdə paylaşılacaq. Bu lent müəyyən generativ süni zəka trendlərini daha da gücləndirə bilər - məsələn, insanların özlərini Barbie kuklalarına və ya Studio Ghibli personajlarına oxşatmağa çalışdığı son tendensiya kimi. Amma bir tərəfdən də, hər tətbiqin sosial lentə ehtiyacı yoxdur.